Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi.

Am primit un produs defect. Ce trebuie să fac?

Contactează-ne la numerele 0750 877 932, 0749 846 099 sau prin e-mail, completând formularul disponibil în secțiunea „Retururi”. În funcție de categoria din care face parte produsul tău, îți vom indica soluția oportună.

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:

• a) Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;

• b) Poți verifica direct din contul tău traseul comenzii, de la înregistrarea ei până la livrare.

Când se livrează comanda mea?

Pentru produsele vândute de QHome, imediat ce predăm curierului comanda ta, vei primi un email care va conține data estimativă de livrare. De asemenea, poți urmări în orice clipă statusul comenzii tale intrând în contul firmei de curierat și introducând numărul AWB primit. Termenul concret de livrare îți va fi comunicat ca confirmare a comenzii.

Cum verific dacă produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur dacă este în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet, șocuri electrice).

În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea returului în depozitul nostru, în contul indicat la completarea formularului de retur.

Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat după ce comanda ta a fost facturată, vei primi un mesaj sau un email care va conține factura, iar tu o vei putea descărca.

Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifică dacă produsul este eligibil pentru retur și apoi completează formularul de returnare produs de pe site, cel târziu în a 48-a oră de la data ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.

Pot folosi banii proveniți în urma unui retur pentru o comandă nouă?

Da, banii proveniți în urma unui retur pot fi folosiți pentru achitarea altui produs. Condiția este să înregistrezi comanda telefonic. În cazul în care comanda se înregistrează online, soldul nu se aplică automat. De aceea, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0762234621 pentru modificarea rambursului.

Cum pot anula sau modifica o comandă activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic, la numărul 0762234621.

Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului, contactându-ne. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului disponibil în ramura „Retur”, completând atât datele comenzii, cât și denumirea produsului livrat.

Produsul primit prezintă un defect fizic. Cum procedez?

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart), îți recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare, contactându-ne. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Sfaturi pentru un review de produs reușit

Ai comandat un produs de la noi? Lasă-ne un REVIEW! 😊